Monthly Archives: Mayıs 2012

birgül: bakın, nurhayat’ın çocuğu olmamış. en doğal hakkı, çünkü çocuğu yok.

Reklamlar

kendini tanıtan talip: bakın ben sigara içmiyorum. alkol zaten olamaz, sigara olmadıktan sonra.

sağ ve sol kollarını ters yönde daireler çizecek şekilde hareket ettirebilen erkek talip cumhur ilgiyi üzerine çeker;

hande ataizi: bunu araştırdın mı, beyinde nası oluyomuş, bi faydası var mı günlük hayatında?
cumhur: beynin nörotransmitır bölgesiyle ilgili. ya artıya kayıyo ya eksiye kayıyo, duygularla ilgili bi şey. telepatiye kayıyo, biyoenformasyon, biyoenerji… (yeteneklerini kullarak oryantal şov yapar.) bunun adı psişik oluyo. bunlar bilimsel adları.

Reklamlar